Ännu en dröm från mitt förflutna ..

Jag kan tydligen inte sluta drömma om en viss person, det hände i natt igen . Måste ju erkänna att det var en ganska härlig dröm . Men det är lite konstigt att jag drömt om personen 2 gånger på kort tid, har inte träffat personen på väldigt länge, så vem vet, vi möts kanske snart .

På lördag ska vi ha en liten julafton med Alexander för han åker till sin pappa i Göteborg över jul . Så det ska bli mysigt att hinna träffa honom och ge honom julklapparna innan han åker .

Måste slå in resten av mina julklappar idag så jag har det gjort, har Thomas julklappar kvar och syrran o Tords klappar . Ska även ta och städa lite här hemma .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0