It's dark outside .

Kvällen spenderades framför tv:n igår . Thomas kom hit kl. 21, då fick han det sista av min chili con carne . Han hade inte ätit sen halv 11 på morgonen .

Vi vaknade tjugo i elva idag, jag var ganska trött faktiskt . Var upp på toa vid 9-tiden och då hade jag huvudvärk som vanligt men jag gick och la mig igen och somnade om .
Thomas gick hem strax före 12, han skulle tvätta . Jag gick ner en stund på stan och försökte hitta nå julklappar till syrran och Tord, men jag hittade inget . Blir det fint väder imorrn så ska jag gå till söder till slottsateljén och kolla lite .

I kväll blir det popcorn och solrosfrön ! :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du hittar dina julklappar gummman! Just ja.. kom på att jag skulle fixa solrosfrön till dig nu när jag läste din blogg.. ;)

2008-12-06 @ 16:34:50
URL: http://annicajerabek.blogg.se/
Postat av: Anonym

hittade du nå klappar`??=)

Vad sker ikväller då?

2008-12-06 @ 21:46:36
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0