Juldagen !

Så var julafton över för i år . Hade en trevlig dag/kväll hemma hos syrran med familj i Valbo, god mat ! Ungarna blev så glada för alla julklappar, Noah fick en jättehäftig leksaksgitarr med solglasögon och headset till, han blev en riktig cooling när han stod och spela för oss, haha ! Tindra fick ju en dansmatta från mig som hon verkade gilla, hon fick dessutom ett mikrofonstativ så det var världens underhållning igår från barnen . :)

Ska lägga upp lite bilder sen från vår julafton !

Snart kommer syrran m. familj och hämtar mig för vi ska hem till mamma och pappa på middag, trevligt ! Sen får vi se vad som händer . Imorgon ska jag nog hem till mamma och pappa igen på middag och då ska även farmor, farfar, farbror benny och mormor dit .

Blev jättenöjd med mina julklappar ! Fick en blender av syrran m. familj så nu kan jag blanda drinkar . ;)

God Jul & Gott Nytt År !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0