Lucia

Igår kl.18 så var vi och kollade på när Alexander och hans skola skulle gå i luciatåg . Alexander var pepparkaksgubbe, så söt !
Jag och mamma tog bussen till IKEA vid 15-tiden och gick en sväng både där och på köpis, sen tog vi en promenad till syrran . Det blev en massa kackel på barnen när vi kom dit, hihi !
Åkte bil till Alexanders skola, mycket folk ! Det var bättre ordnat i år tycker jag och inte lika kallt heller tack och lov . Förra året var det -15 grader, brr ! Vi fick korv, glögg, pepparkakor och saft efteråt . Kul att träffa mina gobitar, var ett tag sen .

Sen helt plötsligt dök pappa upp, han hade jobbat över men skulle hämta oss sen när vi ringde men han kom dit ändå fast vi inte ringt . Men han missade lucia-uppträdandet . :( När vi skulle åka ville Noah följa med morfar sa han, sötisen !

På vägen hem tyckte mamma att vi skulle åka förbi hos Mählbys för att ta en snabb titt på katterna . Som tur var så var dom hemma . Åh gud vilka söta kattungar ! Simon och Elis . :) Simon ser ut som syrrans förra katt Sasou. Han var lite vild av sig o busig men Elis var ganska lugn, dom var förkylda också och fick penicillin. Ville inte åka därifrån !

Sen när jag kom hem åt jag lite yoghurt och müsli och sen blev det film !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0