Promenad

Kom hem för ca en halvtimme sen .. har varit ute på en liten promenad . Så skönt att bara gå ! Och lyssna på musik samtidigt, då blir man peppad ! Synd bara att det är så mycket som dyker upp i mitt huvud när jag är ute och promenerar . Tänker hur mycket som helst på saker och ting ! Många av mina funderingar kan ju faktiskt komma från musiken ibland, så många olika minnen som ploppar upp när man hör en viss låt .
Många låtar som jag har på min mp3 får mig att tänka på den gamla goda tiden på Nivå och alla skumma grejer man varit med om där . :P Hehe !

Nu ska jag nog ta mig en klementin, känner mig lite sugen . Ska strax kolla på "Unga mödrar" på 5:an, en favorit !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ja nivå tiden, :P hahaha

2008-12-19 @ 11:10:20
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0