Regnet det bara öser ner ...

Så himla tråkigt väder idag ! Igår bestämde jag att jag skulle ner på stan idag och handla lite julklappar m.m. Typiskt att det är sånt här väder då . Jag kände inte för att gå ner på stan, så drygt med paraplyet som fladdrar hit och dit, så jag tog bussen .

Jag köpte kläder som jag ska ha på julafton, en röd klänning från GinaTricot och en svart kofta (bolero) till . Jag köpte två julklappar till Thomas, lite smink till mig själv och lite mat .

Ska strax åka ner i källaren och hämta mina adventsljusstakar . Dags att fixa jul i mitt hem ! :)

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jo bara fint här ;) hihi

2008-12-02 @ 15:37:48
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0