Thomas har namnsdag !

Idag har min Thomas namnsdag, var hem till honom en stund tidigare idag . Första gången jag var utomhus sen jag blev sjuk och det var såå skönt att andas friskluft igen ! Tog en sakta promenad till Time, innan jag gick till Thomas, och köpte clementiner .

Jag och Thomas ska hem till hans föräldrar lite senare. Han brukar få en julskinka på sin namnsdag av sin mamma så vi får väl se om det blir så i kväll också .

I morse åkte min älskade systerson Alexander till Gbg med sin pappa . Är lite ledsen för att jag inte fick träffa honom igår och ge honom hans julklappar . Men jag var ju inte helt pigg så jag ville ju inte smitta nån. Han får sina julklappar när han kommit hem efter nyår . God Jul Alexander, min gobit ! Moster älskar dig !

På tisdag fyller min kusin Madde år så då ska jag dit med mina föräldrar, sen är jag och Thomas bjuden hem till mamma o pappa på uppesittarkväll med Bingolotto och skinkmackor . :)

Ha en trevlig kväll alla !

Min gobit Alexander och min tremänning Jens


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du ska bjuda honom på din egna julskinka ;) uppskattas nog mer, hihi

2008-12-22 @ 00:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0