Är inte riktigt frisk ...

Har haft smått ont i halsen i några dagar .. och just nu känner jag mig väldigt stel i nacken . Det är nåt lurt på gång .. en förkylning som ligger och lurar .

Idag har jag varit med mor på stan och har äntligen börjat handla julklappar, en till Tindra och en till Noah är klar . Försökte hitta nåt till Alexander också men det blev inget idag tyvärr !
Mamma köpte en julklapp till Tindra så nu är hon klar med henne i allafall .

Sen efter mycket vandrande bestämde vi oss för att äta på Lams terass, jag åt kyckling med jordnötssås och mamma tog friterad kyckling med sötsur sås .

Sen blev det hemgång för oss båda . Känner mig jättetrött och slö, helt slut i kroppen .

Får besök i kväll tror jag, Thomas skulle titta förbi . Var längesen nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0