Fikastund med Alex .. missade att publicera i förrgår

Har nyss kommit hem från stan efter en fikastund med Alex på Java . Hemvägen var nästan roligast även fast vädret suger . Fast det snöade ju inte i alla fall .
Jag fick nå ryck och började sjunga på en låt och Alex kom på vilken det var .. Mr. President - Up'n Away . Åh, 90-talets musik, jag säger bara det !! Ljuvligt . Vi pratade härliga låtminnen m.m. på vägen hem .

Jag skulle kunna lyssna ihjäl mig på 90-talsmusik ! Minnena från Humlan kommer tillbaka, oj oj ! Det var tider det . Önskar att man kunde spola tillbaka tiden ...

Gud va platt man blir i håret av att ha mössa, så drygt ! Man ser ut som en slickad katt, haha !

Ska väl slå mig ner framför tv:n snart .. ta en macka tror jag .

Trevlig kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0