He's hooked !

Thomas har blivit besatt av mitt råttatouille-spel ! :D Han spelar och spelar och spelar, ger aldrig upp ! Det är bra det, för han hjälper mig att komma långt .
Kollade på film igår kväll, På Smällen . Thomas var med Mats på McGills och åt o drack lite öl, trodde han skulle bli sen hem till mig men han var här redan 21.05 . Vi blev uppe till 3 på natten, sen orkade jag inget mer så vi gick och la oss .

Idag har vi varit på stan och kollat runt lite, så himla mycket folk ! Orkar knappt gå i affärer när det är så smockat . Försökte hitta nå kläder till julafton, hittade en klänning på GinaTricot men den var lite för stor och det fanns inte nån storlek mindre så jag struntade i att köpa den . Får vänta ett tag o kolla vidare .

Och inte blir det nå party i kväll heller, Alex var inte nå pigg . Om jag ska vara ärlig så har jag ingen lust heller . Dessutom har min ena höft fått nå fel så jag får jätteont när jag går, så det skulle bara bli jobbigt att dansa .
Det blir en filmkväll i kväll också, Thomas gick precis hem, han ska ut o bowla med några kompisar .

Ice Age 2 blir det denna kväll !

 Ice Age: The Meltdown poster, Ice Age 2 Poster, Scrat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0