Julklappar !

Idag har jag shoppat lite mer julklappar, är klar med julklappar åt Tindra sen tidigare och idag blev jag klar med Noah . Köpte en julklapp till mor också . Imorgon ska jag åka till Barnens Hus och kolla efter julklappar åt Alexander, får se om man hittar nåt . Så svårt !

Sen ska jag nog gå o köpa en till åt mamma och en till pappa . Då är det bara syrran o Tord kvar .. svårt ! Har redan tänkt ut en julklapp åt Thomas i alla fall, får se vad mer jag ska köpa åt honom .

Ska nog ta det lugnt i helgen, fast är bra sugen på att festa måste jag ju säga ! Men det kan vara bra att vila nån helg då o då så man inte tappar suget .
Drack ju dessutom i måndags på kryssningen med mamma men det var ju inte så mycket, men blev lite lullig . Dagen efter gungade det rejält men det var inte pga alkoholen utan vågorna . :)

Alex, var är du ? Svara ! Fikasugen . ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

=) Mjaa. vi får ta det i början av nästa vecka ;) Kraama

2008-11-20 @ 21:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0