Ont i magen

Dagen började ju bra .. vaknade med huvudvärk, mensvärk o var stel i nacken ! Jippi, känns ju skoj när man ska bort i kväll . Thomas o jag gick o la oss ca 1 . Kollade på en film o sen var jag så trött att det gjorde ont i ögonen . Somnade ganska fort faktiskt .

Och nu är flödet i gång ... aj aj va ont det gör ! :(

Måste komma ihåg att dricka varannan vatten i kväll . Måste nog ta några Ipren innan jag åker också .. trist att det ska bli så här när man ska ha kul i kväll .

Men men, inte mycket att göra åt . Blir nog nudlar idag, orkar inte göra nåt annat . Vill bara krypa ihop i fosterställning i soffan .

Idag känns det verkligen pissigt, känner mig less o irriterad på det mesta .

Hoppas det vänder snart !

Kommentarer
Postat av: Anonym

updateee!

2008-11-17 @ 22:58:31
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0