Pissväder !

Usch för detta väder ! Vill bara vara inomhus nu . Men jag hade bestämt mig för att handla mer julklappar idag så det var bara att traska iväg ner på stan tidigare . Kom ner på stan ca 10.15 så det var ganska lugnt med folk . Snacka om att man fick kämpa sig fram ! Det blåste och yrde en massa snö, så drygt !

Men nu har jag i alla fall köpt julklappar till mamma o pappa . Skulle handla lite mat också men eftersom det verkar vara slut på chili con carne-mixpåsar i denna stad så blev jag så less att jag tog en färdig pasta carbonara på påse . Var på 2 affärer o båda hade slut på just chili con carne . Lyckat !

I kväll blir det fika med Alex .. ut i ovädret igen !
På med mössa, halsduk o vinterjacka med luva så man känner sig som en packad sill .

Läste på text-tv idag att det var orkanstyrka på Östersjön så jag är glad att det inte var den här måndagen som mamma och jag skulle på kryssning .


Kommentarer
Postat av: Anonym

mm skönt att hålla sig inne, blåste ju nästan omkull idag haha. :P

2008-11-24 @ 23:21:52
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0