Sick and tired .

Igår kväll kom Thomas över och hälsade på, han köpte med sig kycklingkebab från Pizza House . Världens godaste ! :P Tyvärr orkar jag aldrig äta upp allt .

Idag var jag ner i källaren för att boka tvättid . Tyvärr var det fullbokat hela dagen så det blir imorrn istället . Var helt inställd på att tvätta idag, typiskt ! Tyvärr så är grovtvätten bokad redan så jag får klara mig utan torkrummet .

Fick ett samtal av syrran idag , hon var hemma hos mamma och lånade grovtvättmaskinen . Sen skulle dom åka till Plantagen m.m. så hon undrade om dom skulle hämta upp mig så kunde jag följa med, men jag ville inte . Jag vet ju hur det kommer sluta .

Känner mig väldigt less på allt för tillfället . Måste lista mig hos hälsocentralen och boka tid snart . Måste ta tag i allt .




Kommentarer
Postat av: Anonym

mm låter gott med kyckling kebab!! =D

Va är du sjuker eftersom du ska till hälsocentralen ? Huhu

2008-11-27 @ 17:55:58
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0