Time for food !

Ska strax fixa käk men ville skriva några rader först . Har röjt upp lite idag på mitt köksbord, rensat bland alla papper och tidningar som ligger där . Vill få lite ordning på allt igen, göra lite fint . Känns skönt när man börjar se bordet igen, haha !

Idag blir det stuvade makaroner och korv, väntar på att korven ska tina lite .
Igår var Thomas hit ett tag, han kom vid 20-tiden, blev lite sen för att Dookii tittade förbi och så fixade han matlåda . Idag ska vi gå och panta burkar och flaskor tillsammans, haha, hans förslag !

Vill att det ska bli december nu så jag kan sätta upp mina julgardiner och lägga min jullöpare på rumsbordet, nyinköpt från Hemtex .

I kväll är det Ugly Betty !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe. vad gott med makkisar! =) Gör du annars idag då kvinna ??

2008-11-11 @ 15:20:03
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0