Tvättar

Tvättar en massa handdukar just nu . Får tvätta resten när jag har tillgång till torkrummet, blir nästa vecka nån gång .

... Mysig avslutning på kvällen igår måste jag ju säga . ;) Thomas kom över strax före åtta, han ville prova mina nya wii-spel . Fast han hann bara prova råttatouille, det tyckte han var kul ! Så nu har han kommit längre än mig så jag måste väl spela lite jag också så jag hinner i kapp, hehe, tävling !
Sen när han inte kom längre så stängde vi av och upptäckte att det var ju Fringe på 5:an, som han följer, så då kollade vi på det o myste lite i soffan .

Imorrn blir det kanske utgång med Alex och hennes kompis, eller så blir det i kväll, men jag hoppas på lördagen .


  
Han är ju för bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0