Tvättdag idag ..

Ska tvätta 14-17 idag .. har en massa tvätt så jag är osäker på om jag hinner tvätta allt faktiskt . Så jag tar det viktigaste först o främst så får vi se hur långt jag hinner .

Har ganska nyligen duschat o klippt mina långa fingernaglar .. blir galen när dom är så där långa, känner mig så klumpig ! Tummen min är fortfarande sårad sen jag skar mig på ett lock vid diskningen . Spricker upp hela tiden, kan inte räta ut tummen .

Kul väder det är nu förtiden då ! Så pissigt .. vill inte ens gå ut när det är såhär . Buhuu !
I kväll ska jag kanske träffa Thomas om han har tid o lust . Det borde han ju ha eftersom han sa att han bara blir hemma hela helgen pga pengabrist . Pissföretag han jobbar på alltså, trust me, I know ! Been there, done that !

Så vi får väl se vad som väntar i kväll men jag vet i alla fall vad jag har att göra imorgon kväll, tjejmiddag hos Anyo ! ;)
Skoj ! Blir nog tacos sa hon, det var längesen jag åt ! Synd bara att det är fel helg för mig att festa, så jag kommer nog ta det skapligt lugnt, varannan vatten är ett måste ! För att slippa huvudvärken dagen efter, kommer antagligen ha ont i magen så det vore ju skönt om man slipper nån sorts smärta i alla fall .

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeah vi ses till helgen ;D

2008-11-14 @ 17:38:40
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0