Dagen jag blev fri ...

Joo, idag tog det slut .. igen .. men denna gång ska det förbli så ! Jag försöker intala mig själv att jag inte vill vara med honom o det faktum att han får mig att må dåligt . För helt plötsligt är jag mitt uppe i tänkandet: "Men jag kanske ska fortsätta med honom ändå ?"

Det är tryggheten jag inte kan släppa .. måste försöka tänka på mig själv nu . Kan inte gå runt o må dåligt hela tiden o tänka att vad jag än säger så är det fel .

Min mage mår inte speciellt bra nu .. är alldeles orolig .

Nu måste jag jobba på mitt självförtroende som är lägre än lägst . Det är det som förstör för mig . Och jag orkar inte med det längre !

I kväll ska jag träffa några kompisar och försöka att tänka på annat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0