Den jobbigaste helgen hittills .. känslomässigt .

Tog 01.50 bussen hem igår efter att ha varit hos Sofia hela kvällen med henne, Annica o Linda . Tack för ert stöd flickor, det värmde ! Behövde verkligen tänka på annat och ni fick mig att glömma större delen av kvällen .

Vaknade fem i sju i morse o det var verkligen mörkt i rummet .. kändes som att klockan var fyra-fem . Mindes att jag drömt om honom .. han berättade att han hade gråtit . Låg i sängen ett tag men kände sen att jag var tvungen att gå upp o kissa, skulle inte ha gjort det för sen låg jag vaken länge o vände o vred på mig o kunde inte somna om . Till slut måste jag ha slocknat av utmattning . Vaknade 9.57 .. klev upp nästan direkt . Hade en fruktansvärd mensvärk som om jag inte hade nog med värk, fast i hjärtat .

Typiskt, halsont, mensvärk och ont i hjärtat .. kunde dagen börja bättre ?

Skulle ju träffa Alex kl.13 så jag kände att jag var tvungen att försöka äta frukost o sen ta mig in i duschen . Fick i mig 2 hårdmackor med ost o ett glas juice, knappt !

Gick sen in o duschade .. kändes lite bättre i magen när jag höll i gång .

Klädde på mig o gjorde mig redo att gå ner på stan .. gick ca 12.40 . Hann bara gå ut från gården o var på väg mot stenebergsparken när jag plötsligt ser 2 personer en bit fram .. jodå, självklart var det han o en kompis .

Jag fick sakta in för att inte hinna i kapp dom .. tog upp mobilen o panik-ringde till Annica ! Pratade med henne nästan hela vägen ner på stan . Under tiden jag pratade med henne fick jag ett sms .. typiskt ! Alex var försenad o skrev att vi kunde väl mötas kvart över istället .

Traskade långsamt fram till stan .. tänkte gå in på apoteket medan jag väntade .. Linda ringde så jag gick till henne på McDonalds där hon satt med sin syster .

Gick sen för att möta Alex . Vi fikade o gick sen en sväng på stan .

Nu sitter jag o väntar på att Alex ska höra av sig så vi kan umgås i kväll också men jag hade ju kunnat förstått att hon inte skulle höra av sig . Är less o förbannad o ledsen o rastlös ! Ville inte sitta hemma själv men tack vare Alex blev det en sån kväll .

Vill bara gå o lägga mig nu !
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0