Har lättat mitt hjärta !

Skickade iväg ett mail idag där jag skrev ner alla mina känslor. Ett svar på varför jag gjorde slut. Har varit så ledsen hela helgen o imorse kände jag att jag behövde skriva det till honom, som en terapi för mig. Känner mig faktiskt lite lugnare nu.
Jag tror han sitter o läser det nu, för han loggade nyss in på msn .. får se om han skriver nåt tillbaka. Trodde aldrig att jag skulle må så här dåligt, men det känns ännu jobbigare eftersom jag går runt o har fruktansvärd mensvärk också!

Idag åker mamma o pappa hem från Rhodos, får väl åka hem till dom imorrn för dom kommer hem i natt. Måste berätta för dom också.

Drömde en väldigt jobbig dröm i natt också, om hans mamma. Jag smög in i deras hem på morgonen när hon låg o sov, tog nå nycklar till deras förråd o smög ut dit för att lämna eller ta nåt, kommer inte riktigt ihåg. När jag gått fram o tillbaka några gånger står hon plötsligt där, hon hade vaknat av oväsendet. Hon såg väldigt arg ut, har aldrig varit så rädd för henne nån gång!

Konstiga drömmar man kan ha.

Undrar hur denna dag slutar då ?

Kommentarer
Postat av: Theresia

Du är en stark kvinna!! Gör det som känns bäst.



Ps. du får hålla dig vaken så slipper du så knstiga drömmar ;) grr

2008-10-20 @ 09:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0