Grattis pappa ! :)

Idag fyller pappsen år . Var ner på stan på förmiddagen och köpte present åt honom och ska gå ner på stan igen senare för att köpa en present från syrran m. familj . Hon hinner inte till just den här affären innan dom stänger för Tindra ska på dans i S-viken till efter 17 .

Har nyss ätit pannkakor, dom blev skapligt lyckade faktiskt . Så nu är det bara att fortsätta öva så dom blir perfekta ! Har även fått en idé om att baka eget bröd, kommer ihåg alla brödsorter vi bakade på mellanstadiet som var så goda . Men jag tror inte att jag har kvar dom recepten så jag måste försöka leta på nåt liknande på internet . Eller så får jag väl rota igenom mammas receptlåda hemma utifall det ligger nåt där .

Nu ska jag fortsätta ringa till pappa, hoppas han svarar snart . Tänkte åka med honom hem efter jobbet . :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0