Grattis till mig !

Idag blev jag lite äldre, 24 år ! Har haft lite folk här idag: Mamma, pappa, mormor, farmor, farfar, kusin Madde, syrran, Tord, Tindra och Noah . Alexander är ju tyvärr i Gbg så jag fick klara mig utan honom . :( Strax före 16-tiden så kom Tessan och hennes kille Thomas hit på lite fika, trevligt ! Annica skulle ju till Ockelbo som hon hade glömt bort så hon kunde inte komma . En annan gång darling ! Alex kunde inte heller komma för hon hade folk hemma och dom skulle äta middag . Så hon ska bjuda mig på en födelsedagsfika imorgon . Hihi !

Jag har fått ett dubbel-våffeljärn, lotter, presentkort på Ikea, en massa blommor, hushållspappershållare, musmatta och isformer . :)

Jag är nöjd med min dag och nu är det tomt här hemma, bara jag och Thomas .

Hoppas ni har en bra långfredag ! Glad Påsk !!

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis! och hoppas ni har de kul ikväll.:)

2009-04-11 @ 21:41:23
URL: http://zeida.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis hjærtat :) ååhh champange det ær ud værd min kvinna! :) Grattis Grattis! Om du lyssnar riktigt ordentlig så kommer du høra mig sjunga jag må hon leva ;)

2009-04-11 @ 23:31:54
URL: http://theresiapersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0