Jag hade rätt förresten ;)

Försökte kolla på kanal 5:s hemsida igår för att se hur det gått mellan Linda Rosing och Hugo men det var nå knas på sidan så den kunde inte visas, säkert var det så många som gick in för att kolla samma sak och sajten blev överbelastad eller nåt . Aja, hursomhelst .. jag hade rätt angående att det inte skulle hålla och enligt Linda hade det ju att göra med åldersskillnaden . Haha, hur pinsamt är inte allt det här ?! Det fattade ju alla från början att det här programmet var ju bara en kul grej och att det inte skulle hålla med killen hon valde i slutet .

Det hade jag kunnat berätta för Linda i början av programmet, men hon fick ju träffa en massa killar och åka på resor så det var hon väl glad för i alla fall .

Oj, vad mycket jag engagerar mig i Lindas program . Men men, nu är det slut för denna gång, vem vet, det kanske blir en uppföljare .. Den rätte för Linda 2 ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0