Jag har bara regn hos mig

Jag hör några enstaka droppar som smattrar på fönstret i köket . Tack och lov klarade jag mig från regn när jag gick till affären . Jag verkar ha glömt bort att det faktiskt kan regna ibland och det är inte speciellt lockande att gå och handla när det regnar för då måste man krångla med paraply och matkassar . Jag handlade i alla fall alla ingredienser som behövs till kladdkakan, köpte även pärlsocker till Thomas . Han hade varit på Kvantum efter jobbet och stått och letat efter pärlsocker i säkert 2 minuter på stället där det faktiskt fanns . Så när jag var där vid bakgrejerna och upptäckte en jäkla massa förpackningar med pärlsocker så köpte jag en till honom och levererade direkt till hans dörr, vilken service va ? :)

Imorgon är det Ams som gäller, närvarorapporten ska få underskrift mellan 8-10, så klockan är ställd på 8.00 . Ska träffa mamma som också ska dit sen ska jag hem och diska, baka och laga mat . Ska hinna med att duscha också för på kvällen är jag och Thomas bjuden hem till hans föräldrar på påskmiddag, ser fram emot det ! Alltid lika trevligt .

Glad Påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0