Just another day ..

Sitter här för mig själv och dricker champagne, haha ! Låter lite knäppt kanske men man måste ju fira att man bara blir äldre och äldre . Nädå, men Thomas kommer strax över hit och vi ska dricka lite mera och sen vandra neråt stan och sätta oss på nån pub . Känner jag honom rätt så blir det väl McGills men jag skulle gärna gå nån annanstans för annars kommer han snacka med alla där och jag får väl prata med mig själv . Men efter några drinkar här hemma så är det nog inte så svårt att börja prata med sig själv .
Tragiskt, I know, but that's me, hehe . :P

Idag var jag ner på stan för att fika med Alex, hon bjöd . :) Fick även ett halsband från Guldfynd, jättegulligt av henne ! Jag måste köpa en present till henne också, vi har ju inte setts på ett tag nu och hon har ju också fyllt år .

Skål på er denna lördagskväll ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0