Känner mig trött .

Börjar känna mig härligt slö och trött i kroppen och det får man ju på en söndag . Jag drack inte mycket alkohol igår så det är inte pga det . Drack bara 1 öl och 1 cider . Hittade en ny cider på Systemet så jag provade den kvällen till ära och den var väldigt god, persika med smak av vanilj . Smakade verkligen persika, mycket godare än Xider:s Jasmine Peach (gillade inte den) .

Nu är det hockey på här i bakgrunden, Thomas fick se det som ett tack för att han köpte mat på McDonalds åt mig när han var på stan med sin kompis Camilla . Gott var det men det kändes inte som att det mättade riktigt . :(

Melba


Kommentarer
Postat av: Annica

Den ska jag prova! Såg riktigt god ut ;)

2009-04-06 @ 21:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0