Kul kväll !

Det blev en riktigt lyckad kväll igår när mor och far kom hit och åt mat med mig och Thomas . Dom gillade maten också, wehoo ! Sen blev det efterrätt, gräddglass krossad choklad . Det fanns öl, vin och whisky att dricka och som tilltugg blev det jordnötsringar och godis .

Vid halv tio bestämde vi oss för att spela Wii, mamma och pappa hade bara provat lite tennis hos mig förut . Vi började med bowling och det gillade dom . Thomas vann vår lilla turnering . Sen fick dom prova på boxning och alla gjorde knockout på första försöket, vilket flyt vi hade ! :)
Vi körde lite tennis också men pappa hade lite ont i axeln så det var inte så lyckat för honom . Sen ville Thomas att jag skulle visa dansmattan och det gjorde jag men ingen annan vågade prova . Så vi stängde av spelet efter det och pratade lite innan mamma och pappa gick till bussen strax efter midnatt .

What a nice evening !

The Nintendo Wii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0