Mamma får fart på mig !

Idag hade jag inget speciellt planerat men kom på att jag kunde dammsuga och bädda rent i sängen för att ha nåt att göra . :) Skulle duscha också, flottskalle ! :P Men innan jag hann sätta i gång med nåt så fick jag ett sms av mamma . Hon tänkte ta sig ner på stan, så då skrev jag att vi kunde ses . Så jag hoppade in i duschen till slut och gick ner och väntade på henne vid bussen . Då dök pappa upp, han hade pratat med mamma så han visste att hon skulle möta mig . Själv var han på lunch och hade shoppat för presentkortet på Intersport som han fick i present . Han berättade att han även hade handlat skor tidigare för presentkorten han fick av mig och syrran .

Sen gick jag och mamma till banken och pappa tillbaka till jobbet . Vi strosade runt i olika butiker och inne på Flanör blev jag bjuden på en mjukglass av mamma, mumsigt ! Efter ett tag gav vi upp och hon tog bussen hem och jag promenerade hem till mig .

Tiden gick så fort, i och för sig träffades vi ganska sent, men jag blev chockad när jag såg att klockan närmade sig halv tre och jag inte hade ätit mat . :P Så det blev mat direkt när jag kom hem .
Nu sitter jag och väntar på att Thomas ska dyka upp . Vi ska nämligen vandra till Team Sportia XL för att kolla på en ny cykel åt mig, eftersom min "gamla" blev stulen förra året . Den var ganska precis 1 år gammal när nån snodde den, jävla skit ! Så jag ska kolla efter en ny av samma märke så jag kanske får ut på försäkringen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0