My heart belongs to you .

Jag kan allvarligt säga att jag är väldigt rädd för att bli ensam resten av livet . Just nu känns det som att det lutar åt det hållet, han är mitt enda hopp .
Jag har ju inte speciellt stort självförtroende och det här kommer sänka mig totalt .

Hela gårdagen och hittills idag har jag försökt komma på lösningar . Men det tar stopp i huvudet, mina tankar blockeras och jag kan inte tänka alls .

Åker ut till stugan idag och får förhoppningsvis det trevligt där i helgen med alla underbara människor på denna underbara ö, vad skulle jag göra utan det livet ? Vädret får gärna bli bättre tills imorrn, det kan vara så här hela dagen så vi slipper det resten av helgen . Vad sägs om det, vädergudar ? Deal ? ;)

"Jag älskar dig" ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj då okej.. Men klart du inte ska känna att du ska vara ensam ! du är värd det bästa u know!



ha en toppen helg & sista!!!

2009-04-29 @ 17:06:17
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0