Piss & Skit

Min kran har inte blivit återställd än, kanske fixar sig imorrn . Mamma och pappa är så snälla och ska på jakt efter rätta delarna ute i Valbo imorrn . K-Rauta hade inte det som behövdes, tyvärr ! Vem vet, det kanske slutar så illa att jag måste byta hela blandaren .. suck .

Nu är mitt humör inte på topp . Nu när jag känner att jag måste tänka på mina utgifter så kommer sån här skit som måste tas tag i . Börjar få panik !

Aja, nu ska jag äta lite lysmelk och kolla på tv, sen dyker Thomas upp nån gång .

Hoppas ni har en bättre kväll än vad jag har !


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja dyrt med rörmokar grejjer. hör med min far, tror han hade en blandare liggandes när per skulle ha en haha. :P



ne har ingen bättre kväll själv, blev dålig i bastun och gick hem efter bara en timme. kaaa

2009-04-03 @ 19:59:42
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojoj, hur går det med kran ?;) ær den återstælld! :D

2009-04-04 @ 00:13:31
URL: http://theresiapersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0