Snart drar jag från stan !

Pappa ringde för en timme sen och dom hade kommit hem till Bomhus efter kryssningen . Dom ska uträtta lite ärenden först, åka hit och dit sen skulle dom höra av sig när dom kommer och hämtar mig . Just nu när jag håller på och packar det sista så känns det som om jag ska fly, bort nånstans där jag kan gömma mig . Ska ta med mig mjukt bröd, mjölk och o'boy, det ska jag leva på i mitt gömställe .
Där slipper jag möta alla pågående problem men tro inte att jag slipper alla tankar, dom kommer jag nog aldrig i från .

Som sagt .. jag grubblar fortfarande .

Trevlig sista april och njut om ni har sol !


Kommentarer
Postat av: Daniel

njut du i gömstället!

2009-04-30 @ 11:43:56
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0