Söndag och solen skiner !

Idag är det varmt, ca 17 grader ! Helt otroligt ! Tyvärr har jag inte hunnit ut än, fy på mig . Sov ända till 12 idag, usch usch jag vet . Sen hade jag en jäkla disk att ta reda på sen jag fyllde, en massa kaffekoppar och fat och skedar och glas . Men nu är det gjort . Sen var det dags för duschen och nu ska jag strax steka på potatisbullar, SEN ska jag ut !! Ska nog träffa Annica, jippi ! :) fast det blir nog vid 17-tiden och jag ska ut innan det .

Nu måste jag sätta fart, man får sån panik att komma ut för att det är så fint väder, men härligt är det !

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååhh pussa på Annica ifrån mig :) :) :) :)

17 grader fy vad lyxigt! har du solat något då?

2009-04-12 @ 23:31:53
URL: http://theresiapersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0