Sunny day, I love it !

Gick ner på stan strax efter 10 i morse, var på jakt efter nya allergitabletter . Tog ingen igår för dom var slut redan då, tror apoteket var stängt eftersom det var en röd dag, men är osäker . Men jag klarade mig en dag utan tablett, skönt . Köpte en ny vas på Åhlens också, har ju så ont om såna . Och den här passar till tulpaner, precis som jag vill ha . Fick nästan lite panik här i fredags när jag fyllde år eftersom jag fick så mycket blommor men knappt har nå vaser . Tack och lov så fick jag påskliljor av farmor som redan satt i en av hennes gamla vaser och den fick jag så det var ju hur bra som helst, min gulliga farmor, världens bästa ! :)

Snart ska jag gå ut på balkongen och torka bort allt pollen och smuts på mina utemöbler så jag kan sitta där ute om jag vill, har en särskild pollentrasa som jag använde förra året, hehe .
Sen strax innan kl. 16 så ska jag gå och möta Thomas utanför Kvantum, ska handla lite båda två . Då får han även sällskap på sin promenad från jobbet och hem, perfa !

 Gillar absolut inte björkar för deras elaka pollen ! :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

men åh vad avis jag blir, ge mig en balkong.

2009-04-14 @ 15:30:20
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Jenna

Ja hon tycker om att väcka honom så det gick kanon ;-) Hihi

2009-04-14 @ 17:31:25
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0