What to do ?

Idag är det lördag och jag vaknade tidigt, halv nio . Vaknade av att Thomas klev upp då . Sen drog han iväg ca kvart i nio och sa att han skulle komma tillbaka snart, han är fortfarande inte tillbaka . Det är tänkt att vi ska promenera till Öb idag, jag behöver handla lite grejer . Men jag vill helst inte gå ut för jag kommer nog frysa, det är bara 4 grader ute, men solen skiner . Så det gäller att hålla ett ganska högt tempo så jag blir varm, hatar att frysa . Gör det just nu också, inget ovanligt . Jag är en riktig fryslort !

Vad ska ni hitta på idag då ?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Tack så jätte mycket för dina fina ord. Dom värmer!



Stor kram till dig.

/Sandra

2009-04-18 @ 17:47:42
URL: http://readmeto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0