When truth comes around .

Denna låttext (rubriken) har jag funderat på många gånger . Vem handlar den om ? Kan det vara jag? Så klart att jag har hoppats på det otaliga gånger . Eller är det så simpelt att den handlar om J ? Trots att det är över för längesen . Jag har suttit som besatt och försökt analysera flera av låtarna genom åren, men jag klurar aldrig ut det . För att få svar på mina frågor så måste jag ju gå till källan men det är helt uteslutet . För många år sen hade jag kunnat försöka få ett svar, jag hade kunnat frågat helt spontant .

Gyllene Tider - Det är över nu


Kommentarer
Postat av: Jenna

Högfjället =) Krams

2009-04-19 @ 18:59:08
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: En medmänniska

Hejsan!



Jag och några till har en ide, syftet att stötta Victors mamma och pappa Sofie o Peter. Vi hoppas du och alla andra som läser hör av er. Maila så berättar vi mer, hoppas Du vill vara med och hjälpa till. Det gör du till mig på den här adressen: [email protected]



Hoppas vi hörs för det är bråttom!



Mvh En medmänniska

2009-04-21 @ 12:51:45
Postat av: Jenna

Tandådalen ligger så nära så vi var där med och åkte skidor =)

2009-04-21 @ 14:34:24
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0