Förlängt igen !

Så har jag fått förlängt ytterligare 3 dagar, jippi ! Men på tisdag måste jag ju sluta tidigare, ska till sjukhuset . Men jäklar vad pengar jag kommer tjäna, perfekt till Thailand .

Är lite sugen på att gå ut på lördag, har inte varit ut på evigheter . Dock vet jag inte om jag kommer känna lika när lördagen är här så jag vill inte göra nå planer, lämnar kalendern öppen .
Är fortfarande så himla trött så det skulle ju vara skönt att sova en hel dag . Men det kan man ju inte . Då skulle jag få ångest !

Nä, nu ska jag plocka i disk i diskmaskinen och sen koka lite ris och sås till fläskfilén som Thomas stekte igår till våra matlådor .


Kommentarer
Postat av: Carolina

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 07:49:18
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0