Ledig vecka .

I fredags slutade jag 14.12, en efterlängtad tid . Det har varit tröttsamt men kul att vara tillbaka på Leaf, trots deras ändring av skiften . Så nu har jag en ledig vecka ! Börjar jobba på lördag igen, 13 timmar . Även söndag .
Jag håller även tummarna för ett vikariat för Niklas, han ska ju vara pappaledig . Tycker jag borde ligga bra till där . Sånt kaos som det är nu så borde det ju vara lättast att ta in mig . Jag hoppas !!

Den här förmiddagsveckan har jag varit så trött och både igår och idag har jag somnat i soffan för att jag är så slut . Fattar inte vad det är ?! Jag är konstant trött . Igår sov jag ca 2 timmar, från 16-18, i soffan . Idag hann jag bara kliva upp och äta frukost så somnade jag i soffan igen, Thomas också .

Har ju varit lite krasslig i halsen ett tag så det kan ju vara det men jag är osäker . Jag blir galen på mig själv för att jag är så trött !

Imorrn ska jag till min jobbcoach och jag har även lite extrajobb på schemat . Sen ska det handlas julklappar i veckan, måste få det klart .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0