Beroende !

Tog en promenad ner på stan vid halv tolv, skulle på banken . Då dök mamma upp där ! :) Så efter banken gick hon och jag först till Ur&Penn, jag hade ett presentkort som jag tänkte handla nåt för, sen gick vi till Nian Kosmetik och sen bestämde vi oss för att gå och äta nåt . Vi gick till Flanör och jag åt som vanligt deras räksallad med vitlöksdressing till, så himla gott ! Är beroende av det .

Blev verkligen mätt så vi gick sakta därifrån, tog en tur in på Indiska och kollade lite . Sen gick vi hemåt, mamma skulle också gå hem .

Ska nog träffa Annica och Theresia senare, skoj !

Igår var jag och fikade med Alex, var ett tag sen nu . Vi hade ju lite att prata om, så mycket strul och kaos nu för tiden ! Men på lördag struntar vi i alla problem och festar till, Tessan ska kanske också med .

Kommentarer
Postat av: Bella

Ja jag kan förstå det. Det är inte ofta man träffar henne ute=)

2009-02-25 @ 21:39:04
URL: http://mariaisabelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

jasså så du gillar också rækor och sallad :D grr har huvudværken gått øver?

2009-02-27 @ 04:29:38
URL: http://theresiapersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0