Damn it !

Jag får vänta till fredag med att färga håret, Alex ringde nyss och hon är fortfarande väldigt förkyld så hon ville helst hem och lägga sig och vila . Så vi bestämde att vi skulle göra det på fredag istället, för imorrn kan inte jag för då ska jag fika med Tessan . Men det är lugnt, hon lät väldigt hängig så det är klart att hon ska vila . Jag klarar nog att vänta i 2 dagar till . :) Hon kan behöva vila också eftersom vi ska ut på lördag . Ska hem till Tessan och förfesta, skoj ! Hoppas jag är pigg nog så jag inte har världens mensvärk .

 Den här hårfärgen blir det, lika som sist .

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså!, men då får man nog se næsta vecka hur du ser ut i håret då kvina :) snygg færg.

2009-02-06 @ 05:20:05
URL: http://theresiapersdotter.blogg.se/
Postat av: Annica

Den där hårfärgningen verkar ju aldrig bli av :) säg till om du behöver hjälp om hon e sjuker länge :)

2009-02-06 @ 18:44:08
URL: http://annicajerabek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0