Gott med mat !

Tog en promenad mot Ica Söder och tänkte handla där, när jag kom till korsningen vid Polhem så åkte 2:ans buss förbi mot stan och på den satt tydligen mamma . Hon hoppade av vid Polhem och gick mot mig, helt plötsligt märkte jag att min telefon ringde så jag tog upp den och svarade . Då märkte jag att mamma var en bit bort så vi la på . :)

Men jag handlade aldrig på Ica Söder för det var så små förpackningar med köttfärs så vi gick vidare . Vi gick in och kollade på Söders el och då gick pappa förbi utanför fönstret . :) Så jag ringde till honom och sa att vi var på Söders el så då kom han också dit en stund . Han hade varit hos tandläkaren .

Sen gick jag och mamma vidare ner på stan och pappa gick till jobbet . Jag handlade inne på Konsum Nian och sen gick jag hem och mamma gick till Konserthuset .

Så idag blev det spagetti och köttfärssås, mumma ! :P Finns kvar till imorrn också, tur man har .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mhm vilket lyx. å trevlans att du fick träffa din kära mor.

2009-02-02 @ 19:25:05
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Annica

Tur du har då som stöter på nästan hela familjen på en & samma dag :) see you tomorrow gumms

2009-02-03 @ 14:48:31
URL: http://annicajerabek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0