Har solat .

Tog bussen till bomhus strax före 11, läste tidningen hos mamma och pappa och sen gick jag och solade . Mamma var inte hemma för hon har åkt till Parkbadet med syrran o alla 3 barnen . Dom är lediga från dagis och skola idag, studiedag .

Sen tog jag en lugn promenad hem som tog 45 minuter, skönt var det ! Nu kokar jag ris så strax blir det mat, tonfisk och ris blir det . Tror jag ska ta lite sweet & sour sås till . Blir så torrt när det är tonfisk i vatten och inte olja .

Igår strax efter 21 dök Thomas upp så jag gick ner och öppnade åt honom . Vi kollade på nya (äntligen) avsnitt av 2 ½ män . Vi gick och la oss halv tolv .


Kommentarer
Postat av: Annica

Åh det brukar jag oxå äta, skit gott! ;) haha, ja får ta och göra det så jag vet va sjutton som pågår :)

2009-02-17 @ 19:19:21
URL: http://annicajerabek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0