Kändisvarning ! :)

Är hos mamma i bomhus nu, ska sola idag . Hade även fått brev från Leaf angående sommarjobb, jippi ! Ringde direkt och sa att jag var intresserad .

Nyligen hade vi en kändis här hemma, nämligen "Matti Toivonen" från Skilda Världar . Han var här för att prata om vår brandsläckare, han jobbar tydligen med sånt nu . Kommer inte riktigt ihåg vad han sa att han kom ifrån för företag . Direkt när mamma öppnade dörren så tyckte jag att jag kände igen honom men kunde inte placera honom . När han gick och jag funderat en liten stund så slog det mig, SKILDA VÄRLDAR ! Haha !

Jag visste att jag kände igen honom från tv . Lite roligt ändå, att han dyker upp här, i Gävle . Sen gick han vidare till grannen, finntanten . :)

Gunnar & Suzanne Mosén

Här är han på en vimmelbild med sin fru . Han hade fått lite grått hår och hade glasögon på sig så det var nog därför som jag inte kände igen honom direkt .

Kommentarer
Postat av: Anonym

händer i helgen då bruden ??





www.lindasmith.blogg.se

2009-02-26 @ 16:07:47
Postat av: Anonym

update babe =)))

2009-02-26 @ 22:23:50
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Anonym

update kvinnisch!

2009-02-27 @ 04:27:56
URL: http://theresiapersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0