Time for a walk .

Ska tvätta håret snart sen ska jag ut och promenera lite . Så skönt att bara gå . Dessutom får man så mycket mer energi när man lyssnar på musik samtidigt .

Sen måste jag höra med Tessan om tid för vår fika i kväll, vet inte riktigt när hon slutar .

Imorgon fyller min kusin Mickis år, 17 !! Helt sjukt vad tiden går fort ! Och på lördagen är det min kusin Jespers tur att fylla 17 . :) Nu börjar dom komma i kapp mig, hehe . Oj, va tiden går . Kommer så väl ihåg när dom var små, sötnosarna .

Fick veta av mamma igår att vi ska fira Mickis på dan på lördag, så det var ju ganska bra eftersom Alex ska hjälpa mig med håret på fredag kväll . (glömde för en stund att Mickis fyller på fredag.)

Nä, nu ska jag sätta lite fart så jag kommer ut !

Kommentarer
Postat av: Bella

Jo jag fick sova och gud va skönt det var=)

Fyller dom 17 år?? Gud va tiden går fort, kommer ihåg när dom var små och sprang runt på Limön.=)

2009-02-05 @ 11:18:09
URL: http://mariaisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0