God fortsättning !

Då var det 2009 nu då ! Vad tiden går ...

Vi hade en lugn och trevlig nyårsafton igår hemma hos Johan och Helena, blev lugnare än vad både jag och Thomas trodde . Vi åt tacos och sen satt vi väl mest vid tv:n hela kvällen och pratade . Spelade lite Buzz också, första gången för mig och Thomas, riktigt kul ! Thomas vann . :)

Sov till kl.13 idag, hua ! Så då klev jag upp och kollade på tv, Thomas klev upp en kvart senare än mig . Åt lite risgrynsgröt och julknäcke . :P Sen kollade vi på Joker med Björn Skifs, rolig han ! Efter det kollade Thomas på Ivanhoe en stund medan jag duschade . När jag hade gjort mig klar så gick han hem och jag tog en promenad till mamma och pappa i Bomhus, där jag åt lite mat och glass . Har ganska nyligen kommit hem igen, tog bussen hem .

Kl.20 blir det Parlamentets 10-års jubileum, det ska jag se !

Happy new year !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilket snyggt kort på fyrverkerierna!! Jag försökte ta fina bilder.. men såhär bra blev det inte.. vad är det för kamera? ;)

2009-01-02 @ 20:01:38
URL: http://annicajerabek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0