Grattis farmor !

Idag fyller min gulliga farmor år . :)

Pappa ringde mig ca 10.40 och berättade att han hade pratat med farmor om att vi skulle titta förbi en sväng . Hon ville egentligen inte ha nån uppvaktning för på söndag har hon bjudit hem sina barn med respektive för att fira . Men jag ville ju säga grattis till farmor så jag frågade mamma och pappa om vi inte kunde åka dit en sväng . Så när pappa ringde mig idag så sa han att han och mamma skulle ner på stan och in på banken m.m. och det hade jag också tänkt att jag skulle göra så då kom dom och hämtade mig så gick vi på banken tillsammans .

Sen skulle dom betala sin resa till Tallinn så då gjorde vi det .
Sen gick vi till Åhlens, mamma och pappa skulle köpa presentkort till farmor, efter det köpte dom ett grattis-kort på Gallerix och sen ville jag köpa blommor till farmor så det blev röda och vita tulpaner från torget . Jättefina !

Tillbaka till bilen och så begav vi oss till Sätra . Drack lite saft och åt pepparkakor och toscakaka, mums !

I kväll ska jag fika med Alex, det var längesen nu ! Hon kommer och hämtar mig när det är dags, hon hade mycket att göra på jobbet så hon skulle höra av sig när hon var klar .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ne, jag fick inte ta med jennifer så vi blev kvar hos henne ist. Hur va ditt nyår då gumman? :) pussss

2009-01-02 @ 19:30:58
URL: http://annicajerabek.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaså, så du fuskade lite ;) Ne inte från början.. men fick ett nej svar av henne sen att dom redan va för många där. Så vi drog på en annnan fest istället sen. Synd att du skulle festa med dom imorgon då.. annars hade du ju kunnat komma till sofia :)

2009-01-03 @ 01:37:46
URL: http://annicajerabek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0