Gulaschsoppa ..

.. blev det till lunch idag . Men börjar redan känna mig lite hungrig igen, ska nog göra en smothie senare .

Idag har mamma namnsdag ! Skickade ett grattis-sms till henne på förmiddagen . Sen tog jag en promenad till Kvantum för att handla lite smått och gott .

Nu sitter jag här och är lite fryssen .. solfrossa kanske . :) Skulle gärna vilja ligga på en sandstrand nu i ett varmt land och bara mysa, istället får man lägga sig i ett solarium för att få lite värme och ljus .

Längtar till våren för då ska jag och Thomas åka på kryssning, han fick ju presentkort av mig, mamma och pappa i födelsedagspresent förra året och det måste han ju använda innan juli . Så då kanske man får lite sol på båten .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0