Han nappade ;)

Skickade iväg ett sms till Thomas för några timmar sen och frågade om jag skulle boka bastun åt oss i helgen och han tyckte det var en bra idé . Var iväg med lite sopor för en stund sen och tänkte att jag kunde gå och boka då . Men jag gick in i fel hus märkte jag när jag kom hem igen . Letade som en tok efter bokningslistan och bastun men hittade den inte så jag gick hem . Sen slog det mig, jag var ju inne i hus nr.10, inte i nr.8 där bastun är ! Haha, klantarsel !

Ska äta snart och sen får jag väl göra ett nytt försök att gå in i RÄTT hus och boka, wish me luck !




Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: ja, helst ja. Men jag skulle gissa på att över 50 % som tar den inte är oskulder. och det är fortfarande ett bra skydd så det är absolut inte för sent för dig att ta sprutan bara för att du haft sex, isf skulle det vara för sent för mig med men jag tar sprutan iaf :)

2009-01-22 @ 14:51:53
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Ja, och den ger ett lika bra skydd för det så du borde ta den iaf :)

2009-01-22 @ 15:44:34
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Annica

Haha, du e man inte ensam att vara snurrig! :)

2009-01-23 @ 18:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0