Mina läppar mår inte bra !

Kan inte låta bli att bita bort skinnflagor från mina läppar, just nu mår min underläpp sämst . Svider litegrann . Måste sluta med detta beteende .

Har varit hos mammsen idag och solat och ätit mat, mums ! Alltid lika trevligt att åka hem till gamla goda Södra Bomhus, I miss it . Mamma skulle ner på stan efter 15-tiden så då åkte jag med, följde med henne till banken men sen valde jag att åka hem . Ville inte vara ute i det här skitvädret längre, var på gränsen till att bli blöt om fötterna dessutom .

Var hemma ca kvart över fyra .
Hann bara gå på toaletten innan Thomas ringde . Han hade också precis kommit hem, från jobbet . Han håller på och sanerar PCB på Västerled i Sandviken . Jag gillar inte att jobba i Sandviken med Ocab, har nästan bara dåliga minnen från jobb där . Uscha, glad att jag slipper det nu !

Snart blir det Unga Mödrar på 5:an, beroende ! :)

Kommentarer
Postat av: Annica

Jaså, kanske dax att skaffa en egen inföding i hemmet om du e så besatt i barn gumman ;) hehe, vad ska du göra i helge? Kan tänka mig att du tycker det, bättre att inte ha ett jobb än att ha ett jobb där man inte vill vara :) puss

2009-01-21 @ 12:39:25
Postat av: Jenna

Tackar! :)

2009-01-21 @ 14:57:32
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0