Postlåda

Tänkte skriva lite här först sen ska jag gå till postlådan vid Time för att posta räkningar . Sen blir det tvätt idag, 14-17 . Drygt ! Men måste man så måste man .

Igår kväll kom Thomas hit, han var nyfiken på vad han hade fått av mina föräldrar, för jag sa inte vad det var . Det ville han inte att jag skulle göra heller . Han blev glad för whiskyn i alla fall . Syrrans man fick en likadan . När pappa visade mig dom hemma så sa han: "Dom här är till dom gamla gubbarna." Haha, det var alltså Thomas och Tord . :)

Nä nu ska jag traska iväg !


Kommentarer
Postat av: Annica

Va kul att han blev glad :) såg att du skickade ett sms till mig igår, får pengar snart hoppas jag så jag kan fylla på mobilden. Licka till med tvätten gumman :9 puss

2009-01-27 @ 15:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0