Skapligt fullbokat .

Var nyligen iväg för att boka bastun, mitt andra försök . ;) Det gick hyfsat, det var ganska fullbokat . Jag hade tänkt mig lördag eftermiddag, 17-tiden typ, men det fanns bara en ledig tid 19-21 så jag bokade den men vet inte om det kommer bli nåt då, vi får se !

Fick ett sms av Thomas 16.11 där det stod att han skulle hem till min syrra o Tord för att hjälpa till med deras avlopp som det är stopp i, det var därför Benka pratade med Tord tidigare, han ville att Benka och Thomas skulle ta med en pullman från Ocab och komma och hjälpa till . Och så blev det tydligen !

Tack och hej !

Kommentarer
Postat av: Anonym

japp, bastade förra lördagen 17-19 :)) såå härligt ;) hehehe.

2009-01-23 @ 11:18:20
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Annica

Vad är en pullman? :) hoppas ni får det mysigt i basthuset! ;) hm.. jag kanske ska ta och skriva mer om dig, du verkar ju intressantare ;) haha. pussis

2009-01-23 @ 18:31:25
Postat av: Anonym

jag vill också træffa pullman! :D åååh vad mysigt med bastu! hem :) :) :) :)

2009-01-23 @ 23:39:03
URL: http://theresiapersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0